Bycie pracownikiem służb ratowniczych jest dość odpowiedzialnym zadaniem.

Bycie pracownikiem służb ratowniczych jest dość odpowiedzialnym zadaniem.

Każda sytuacja, podczas której jesteś proszony o pomoc jako ratownik, powoduje stres.

Referro z siedzibą w Oisterwijk, to agencja marketingowo-sprzedażowa specjalizująca się w BtoB. Obecnie aktywnych jest 4 członków służb ratowniczych. „Dzięki temu mamy pewność, że zawsze w firmie jest obecny ratownik”

Rozmawialiśmy z Len Stovers, dyrektorką i ratowniczką od samego początku, oraz Edwinem Wolters, projektantem i grafikiem, który niedawno skończył kurs ratownictwa i tym samym jest nowy w tej dziedzinie.

Len Stovers mówi: „Jestem ratowniczką od 22 lat i myślę, że to pracodawca jest odpowiedzialny za opracowanie planu reagowania wypadkowego i za to, aby wszyscy pracownicy wiedzieli, co robić w nagłych wypadkach. Niestety często tego brakuje w małych firmach. Pracujemy tutaj w warunkach biurowych, więc ryzyko poważnych obrażeń ciała jest niewielkie. A jednak udzielałam już pierwszej pomocy w przypadku krwawienia żylnego, TIA ( przemijający atak niedokrwienny), hiperwentylacji i omdlenia. Zawsze, gdy coś się wydarzy, zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest dobre przygotowanie. Dlatego co roku bierzemy udział w kursie przypominającym” „Każda sytuacja, w której jesteś proszony o pomoc jako członek służby ratunkowej, powoduje stres. Wybraliśmy Resc-Q-Assist, ponieważ daje pewność, że dzięki diagramie kolorów i wskaźnikowi diagnostycznemu wiesz, że wykonujesz właściwe czynności i używasz właściwych materiałów opatrunkowych. Walizka jest przejrzyście wyposażona, więc od razu widać, gdy czegoś brakuje”.

„Uzgodniliśmy, że Resc-Q-Assist będzie używany tylko w sytuacji katastrof i że posiadamy drugą apteczkę na plastry i paracetamol. W ten sposób zawsze mamy pewność, że Resc-Q-Assist pozostaje dostępny i nie wyczerpuje swojej zawartości, nawet jeśli jest regularnie sprawdzany”

Edwin Wolters, nowy członek służby ratowniczej, mówi o tym: „Bycie członkiem zespołu ratownictwa jest dość odpowiedzialnym zadaniem. W końcu ludziom, z którymi spotykasz się na co dzień, wszystko może się przydarzyć. Mam nadzieję, że nigdy nie będę potrzebował używać wszystkiego, czego nauczyłem się podczas szkolenia. Gdyby do tego doszło, wiem, że mogę polegać nie tylko na swojej wiedzy, ale także na systemie Resc-Q-Assist”

Len Stovers i Edwin Wolters

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem